lördag 11 februari 2012

Top of the world

Idag har det vart en super mysig dag! Fick inte bara umgås med mina systrar, utan fick mysa med lilla Mila också! Den ungen är bland de vackraste som finns i denna värld just nu. Känslan att få ha henne i sin famn går inte att förklara, helt underbart!!! Och hon är så snäll hon skriker inte och hon gråter inte, bara lite gnäll ibland men bara i ngn sek innan hon blir lugn igen. Kärlek till dig Mila!<3
Har även hunnit med att klippa filip vilken va behövligt och i morgon ska jag fixa Sofies hår så hon blir lite ljusare och uppfräschad inför alla bilder som kommer tas nu fram över.
Men efter att ha pussat Mila godnatt gick jag, Nathalie och Alex över hem till dom för att nu sova. Ryggen vill inte alls va på min sida och det suger men det är ju inget nytt direkt... aja nu ska jag försöka sova och mina tankar går till lilla familjen i porten bredvid som är helt underbara!
Och alla mina vänner som är hemma på ön och festar, go all in!
Kommer hem till er i morgonkväll
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar