söndag 5 februari 2012

Awesome night!

Igår firade vi som sagt Olivias födelsedag, blev riktigt lyckat faktiskt och roligt det hade vi :)
Va först här hemma hos Sara och fixade oss tsm och drack Olivias galet goda shottar hehe sen drog vi vidare över till Adam för att fortsätta festandet där innan vi skulle ner till Hamnplan för att göra kvällen ännu lite bättre för födelsedagsbarnet! Det blev både mycket skratt, dansande osv. Kvällen va bra helt enkelt!
Inte ofta det blir så bra här på ön men igår va det verkligen det :)
Och ja idag... Då mår man både som man förtjänar som man ser ut, lr ja såg ut kanske jag ska säga. Kom precis ut ur duschen vilket typ va den skönaste på länge haha :P
Håret ser inte ut som jag vet inte vad och sminket är borta och jag älskar att jag har mina UGG's här som jag helt klart ska ha på mig nu när vi ska röra oss mot affären för att handla ngt att äta så vi orkar med allt plugg vi måste börja med nu.. suck ! Men men helgen blev lyckad iaf och det är det som räknas :)
Nu ska jag få brudarna att klä på sig så vi blir av med det ngn gång!
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar