tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag !

Den här dagen har haft blandade känslor, men har myst med mamma för det mesta. lr aa nu på kvällen iaf :) Såg hockey, Brynäs-Luleå som sluta 3-2 efter förlängning, men en vinst är en vinst ;) hehe! 8 raka vinster på hemmais nu! rätt bra om man frågar mig, hehe! :)

(Paus för att fläta Saras hår, hahah)

Nu tappa jag bort mig totalt i vad jag skulle skriva och allt är miss Hägbom's fel! Haha
Körde iaf in till stan ikväll efter hockeyn för att slippa gå upp så galet tidigt till båten i morgon och för att slippa sova själv :) Känns typ tomt att sova själv nu förtiden.. men men Sthlm i morgon, om det inte nu blir så att tiden kommer behövas bokas om.. båten går ju senare nu den här veckan, vilket jag inte hade koll på alls så om det inte går att flytta tiden till Sthlm Clinic med typ en timme åker jag inte upp.. Känns ju jävligt onödigt liksom så kommer va tvungen att åka ner till båten och sen vänta på ett telefon samtal som meddelar om jag ska gå på båten lr inte.. Känns ju rätt drygt men men så är det !

Vill även tala om hur mycket jag älskar min familj och mina finaste vänner, Orkar inte skriva namnen på er fina men ni vet nog vilka ni är och de jag saknar vet nog om vilka det är också så puss på er !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar