tisdag 7 februari 2012

Nice

Ja då låg man i sängen med S ännu en gång och lyssnar på musik för att varva ner så vi kan sova :)
Hon hade även roligt med min dator idag när jag inte såg och ni ska få bild på det hela hur min bakgrund såg bl.a efter hennes lilla bus!

Men annars måste jag säga att jag är jätte stolt över henne som är så duktig och pluggar både för det ena och det andra, har även pluggat jag med men det mesta sitter tror jag så det är skönt. I morgon ska jag förbi skolan en snabbis på min "lediga" dag och gör ett prov lr två för att släppa vissa delar och lägga min energi till annat som den behövs till.
Och ingen bebis verkar det va påväg heller. suck! Tycker mest synd Sofie och Filip som verkligen vill ha ut bebisen NU! Hehe men ååh vill ju att den ska kommit till världen när jag och J ska dit i helgen.. Men men går inte att göra att det går fortare för lilla larven att komma ut så det är väl bara att vänta och vänta och vänta!
Har även sett film nu på kvällen, satt på en gammal grym film "You got served" och ni som inte sett den.... gör det !!! Inte bara massa bra dans utan även snygga killar (kroppar) att se på hehe!
Nej nu ska vi sooova, sov gott alla fina där ute !
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar