söndag 26 februari 2012

Sista helgen på ön på ett tag!

Tre veckor bort från ön ska bli super skönt! Så ikväll blir det sista kvällen innan jag lämnar allt här på Gotland. Igår körde jag massor med pappa för att träna på allt möjligt, gick riktigt bra faktiskt så det kändes bra, kul var det också även om vissa saker blev jobbiga ett tag hehe! Efter det va det hockey på kvällen och Brynäs vann så det gjorde kvällen ännu bättre innan jag skulle in till stan och festa med brudarna ! :)
Kom in rätt sent men körde in med mamma och musiken var på så vi taggade till i bilen in hehe, kvällen blev riktigt roligt, lite mycket där i slutet kanske så det känns ju idag. Lyckades även få S armbåge rakt i ögat så det är jätte fint idag hahah! Men hon ville väl märka mig nu innan jag åker lr nått haha, dansgolvet på hp kan va farligt ibland alltså.. Ont gör det som fan iaf !
Olivia hämtade upp oss idag iaf för att åka ner till Joda så vi kunde ha en mysig bakisbrunch tillsammans och det hade vi! Kände mig ngt död och ofräsch men men det va det värt.
Nu är jag hemma på landet iaf och ska packa ner allt.. känns sådär jätte kul att packa för tre veckor... fyfaan säger jag bara men det kommer va värt det sen när jag väl lämnat ön !
Här kommer några bilder från brunchen som jag lånat från Olivia
PUSS



Fråga mig inte varför vi lyckades ha händerna i ansiktet allihop haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar