torsdag 9 februari 2012

This is real!!

Äntligen har jag fått tbx mina efterlängtade vantar från Adam!!! Så nu behöver mina händer inte bli förfrysta varje gång jag går ut haha. Åkte iaf in till stan igen ikväll som ni kanske förstod, blev både film mys och hockey tittande under kvällen. Fick även med engelskaplugg mot slutet så det känns skönt att ha det gjort!
Sofie och Filip har nu åkt in igen och nu har dom fått ett eget rum så dom kan ligga där tills bebisen tittar ut :) Tror att den kommer i natt faktiskt som det ser ut nu och jag hoppas det för Sofie's skull, fy för att ha så ont som hon just nu... men hon är stark nog att klara det, helt klart !!
Har just nu en sömntuta liggandes bredvid mig som är lite små taggad inför i morgon så ska väl lägga mig och sova nu jag med.
Lr jaa,.. ska försöka, kommer ha mobilen vid mig hela natten ifall ngt skulle hända !!!
Good night !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar