måndag 20 februari 2012

The Call

Den här kvällen bestog av gråt filmer och en god och nyttig middag !
Först såg vi "Hachiko" och tårarna spruta, sen direkt efter den såg vi "Marley and Me" vilket gjorde att det forsa ut tårar.. snacka om att utsätta sig själv för en kväll med tårar. Och det värsta va att jag inte hade Vofflan vid mig som jag kunde mysa och pussa på.. nej hu vilka hemska filmer men bra det är dom!
Mamma och Vofflis kommer till ön vilken minut som helst, ska dock inte träffa dom fören i morgon men ändå. I morgon innan jag ska hem och mysa med dom ska vi dansa med skolan! Kommer faktiskt bli roligt, hoppas jag iaf hah ! Kommer kännas lite konstig tror jag men det är en rolig grej med klassen så det blir nog grymt, det lär vi märka iaf efteråt :) Det är direkt på morgonen så ska sova nu och hoppas inte att ryggen säger emot allt förmycket! Sov gott alla fina!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar