måndag 7 maj 2012

Viktigt viktigt !

Nu är det dags att börja tighta till kroppen innan balen och studenten!
Går ju sisådär då jag knappt kan röra mig efter alla behandlingar jag gjort de senaste veckorna så det är inte det lättaste kan jag lova. Och har börjat tröttna på det så nu ska jag sätta igång!
Får bli nyttigare mat ist och mycket vatten för min del och träna så mycket jag kan.
Det som är skönt är att det tar inte så långtid att tighta till kroppen för mig, brukar inte ta det iaf hehe. Men det jag ska tänka på nu är att stretcha upp hela kroppen så jag kan bli lite rörligare igen, dock inte ryggen. Men när man stretchat och fått tillbaka vigheten/rörligheten är allt mycket lättare!
Kommer stå på crosstrainern så mycket jag kan och så mycket ryggen klarar, jag menar det är ju sommar snart och man vill ju se så bra ut som möjligt och speciellt när det är bal och student.
Tror mamma och pappa kommer va glada över det hela också eftersom dom kommer få se mig lite oftare!
Måste dock börja försiktigt inte alls som jag brukar så det är lite svårt men men vad gör man inte för att ryggen inte ska ta stryk ;)

Hockey ikväll!
KUNG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar