söndag 27 maj 2012

Mösspåtagning

Pga att min dator är kvar i stan så har jag haft lite svårt att blogga nu efter mösspåtagning. Kommer mer ikväll då jag åker in till stan igen, ska även plugga så får se när är blir. 
Hade iaf en jätte bra mösspåtagning! 
Först fixade jag och rebecca lokalen innan brudarna kom för att äta lunch och mysa lite innan vi drog oss ner mot almedalen för att träffa resten av folket och fira med alla studenter! Efter det hade vi middag på Etage med föräldrar och hela skolan, jag och becci höll tal för ca 100 st och shit vad nervösa vi va men men vi hade det super iaf ! :) Alla hängde inte med ner till hp men det gjorde inte så mycket med tanke på att vi hade vart hela dagen :D
 Sen resten av kvällen var super mysig verkligen ! 
Det blev en super bra dag och tack alla fina som gjorde min dag perfekt! 
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar