lördag 5 maj 2012

One word and I smile

Idag när jag gick på landet på väg hem insåg jag hur mysigt och bra jag har haft det under min uppväxt. Alla minnen som kom fram och alla va positiva, gångerna när jag bara tog en tur på hästen och myste i skogen och på alla ängar. Alla stunder jag och Jennifer hade när vi va med hästarna och ja alla minnen med familjen ute då man bara myste och hade roligt. Jag insåg att jag har saknat det hela och att bara va på landet och ta det lugnt och mysa runt.
Jag insåg idag att jag nu blivit stor och allt är förändrat.
Jag säger inte att det är negativt utan det va bara ngt som slog mig när jag såg hästarna, de små lammungarna och ja bara fågelkvittret runt om mig. Jag fann ett lugn i mig och den här kvällen va en behövlig kväll. Dags att gå vidare nu och lämna det gamla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar