onsdag 9 maj 2012

Sliten

Vinst till Sverige mot Tyskland med 5-2 ikväll! Eftersom jag och pappa är påväg hem till ön igen låg vi i hytten och såg matchen. Lite skillnad att se på sån liten tv om man är van med våran men så länge man får se hockeyn är jag nöjd :)

Sista behandling var idag och pappa filmade som jag bad han och jag säger bara en sak.. Jag är glad att jag inte sett ngt innan och speciellt inte nålen!!!!! As stor hade ju dött innan han stack in den om jag visste att den va så där. Men det känns skönt att det är över, jag önskar ingen den smärtan! Känns som man blir torterad! Huu men nu hoppas jag bara på att det blir bra, man kan inte se slut resultatet fören om ca. 2 månader men det såg redan bättre ut förra veckan enligt min sjukgymnast på Sthlm clinic så det känns positivt :) men nu är det mycket smärta, droga ner sig och försöka sova tills vi lägger till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar