tisdag 22 maj 2012

Underbara väder !

Hårinpacking sitter nu i och känner mig otroligt snygg nu haha! Nej men ska bli skönt att ha det gjort så behöver jag inte tänka på det i veckan :) Nu sitter jag iaf och plugga religion och känner min inte alls skoltrött... suck! Aja inte många dagar kvar nu så det är bara att bita ihop och göra skiten! Har iaf kommit en bit på uppsatsen så det känns iaf skönt.
I morgon drar jag upp till sthlm som jag skrivit i ett tidigare inlägg, ska även köpa skor tills på fredag! Fick inte alls panik när skorna jag skulle ha inte passade.. bara at skicka tbx!
Aja får se om jag åker in till stan ikväll och sover lr om mamma får köra in mig i morgonbitti till båten..
Hoppas alla har fått tagit del av den underbara solen som varit idag !
Helt underbart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar