tisdag 1 maj 2012

Mysig valborg

Super seg tjej idag utan energi, allt försvann när jag kom hem och låg i soffan framför hockeyn. Somnade verkligen ifrån matchen.. fy skäms men men såg iaf när brynäsarna gjorde mål haha men sen sov jag typ resten! Har inte alls någon ork till att åka upp med båten imorgonbitti.. energin för sånt är gone! Har dock inget val så det är bara att sätta sig på båten, få en behandling och sen hem igen.. Känner redan att behandlingen börjat hjälpt, med tanke på att jag kan röra mig efter i helgen och inte alls har så ont som jag brukar ha efter en hård helg..

Igår hade jag en mysig valborg med trevligt folk :)
Först grillade vi tjejer hos Sara innan vi drog oss ner mot stan och träffade massa trevliga pojkar.
Det va ju fullt precis överallt när vi alla skulle dra oss ner på alla uteställen igår så det va ju mindre kul men vi hade super trevligt och mysigt innan så det gjorde inget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar