söndag 13 maj 2012

Ögon som glittrar

Efter en mysig helg ligger jag nu helt slut i soffan och väntar på att S ska komma hem efter jobbet!
Jag var ju som sagt barnvakt för underbaraste Mila igår när föräldrarna va ute och hade kul nere på stan :) Sov även kvar eftersom jag va alldeles för trött för att gå ngnstans.. Men det va nog bra det, då kunde både S och F få lite hjälp på morgonen också. Fick även fontänspya på mig från Mila så det va ju lagom fräscht! Tur att hon är så söt att man inte kan göra annat än att le på snuttisen!
Idag har jag väl gjort lite allt möjligt, myst hos Funck's en stund, pluggat, solat och klippt sofie. Så nu är jag heeeeeelt död! Kommer somna tidigt ikväll! Har inte haft den bästa sömnen på sista tiden så skulle kunna sova i en vecka känns det som. haha.
Migrän och ont i ryggen nu.. tjoohoo! Nej nu blir det till att fortsätta plugga!
Trötta tjejer från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar