torsdag 22 december 2011

You made my day!

Hade galet roligt igår med tjejerna.
Började med att vi(Emelie,Madde,Moa,Tilda,Sara och jag)  va hos Sara. Det var super roligt, bästa kvällen på länge! Och Tilda fyller ju år idag så firade henne vid 12 slaget och hade bara så jävla kul!
Slutade dock med en tjej som inte va så nykter, men hade en väldigt snäll person som tog hand om mig och stod ut haha! Puss på dig iaf :)
Åkte ner på stan idag med Sara för att äta lite bakismat för att sen springa på stan hela dagen och ragga julklappar, allt är klart nu och det känns super skönt verkligen!
En mindre sak att va stressad över, det är redan tillräckligt med stress i mitt liv just nu..




Ni gav mig en kväll som jag behövde, glädje, kärlek, energi ja och allt annat positivt!
Men nu är man tbx i verkligheten och känner att man lika bra kan ge upp alla mål och drömmar man har..
Känns inte alls kul längre faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar