torsdag 15 december 2011

It's all about love

Vill bara säga grattis till min älskade syster och till hennes pojkvän, lr ska man säga fästman nu kanske hehe!
(Ny förlovade)
Har vetat om det nu ett tag och har gått och längtat varje dag att den 14 december skulle komma och nu har den det och Nathalie svararde ju ja som tur va, men det visste vi nog alla att hon skulle göra innan :D
Och Alex ska få så jävla mycket beröm över att han bad pappa om hennes hand innan han frågade henne, till och med Daryl frågade han som är Nathalies "andra pappa" från USA.
Tänk er hur nervös han inte måste ha varit när han frågade pappa rakt in i ögonen om hans dotter, jag önskar min blivande man skulle göra ngt så fint för mig ngn gång i framtiden..
Alexander Quist jag kommer alltid hålla ögonen på dig när det gäller min syster men jag litar på dig och att du gör henne lyckligast i världen och att du skyddar henne från allt som kan skada henne.
Jag är så glad för eran skull och jag älskar er !
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar