söndag 18 december 2011

Underbart x3

Även om jag inte var ute igår lr gjorde ngt speciellt somnade jag efter 07.00 ..
Inte ngt jag kände för lr ville utan det blev bara så.. det gick inte att somna helt enkelt!
Jag är rätt trött idag med andra ord, men har fått endel gjort ändå :)
Jag hittade mitt armband btw!!!! Precis efter att jag gav upp dök det fram :)
Det som är positivt är att det blev städat under mitt lilla panikutbrott !
Tomtarna är även på sin plats, inte allt än men nästan så.
Slingade även Maja nu ikväll och hon blev lika fin som vanligt, nu väntar jag bara på att Sofie ska komma till ön. Ska köra in och hämta henne sen vid båten så det blir mysigt att träffa syrran igen.
Kommer dock sakna min andra syster Nathalie i jul... hon ska fira hos alex föräldrar!
Tråkigt som fan men nästa år då jälvar ska dom va här :D hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar