onsdag 14 december 2011

I wonder ..

Hur skulle livet se ut i framtiden om man skulle lämna allt nu och börja om (?)
Det är ngt jag funderar över, skulle man ångra det lr skulle det va det bästa valet man gjort..
Det är frågan ...
Det är mycket i livet man vill, men ibland går det inte hur mycket man än vill lr drömmer om.
Vissa saker som går runt i huvudet är tankar jag inte borde ha och det skrämmer mig själv att det gått så långt utan att jag haft kontrollen över de..
Men ibland ser man bara den lätta vägen som ett förslag även om det är en väg man inte vill gå och en väg som krossar ens drömmar. Just nu är vägen jag står på väldigt mörk och längre än vad jag hade kunnat trott! Hittar man tbx till den ljusa vägen lr har man gått förlänge och till och med vilse på den mörka ..(?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar