lördag 17 december 2011

Så otroligt ledsen och besviken !

Är helt frustrerad nu !
Har letat hela kvällen efter mitt Thomas Sabo armband och det finns verkligen inganstans..
Lr jag hittar det iaf inte, har vänt upp och ner på allt här hemma och städat som en galning i huset men armbandet kommer inte fram..
 Jag blir så otroligt ledsen och arg på mig själv!
Det är ett armband som betyder otroligt mycket för mig och varje berlock på det har ett speciellt minne och betyder för mig. Hittar jag det inte kommer jag inte kunna förlåta mig själv..
Det är en del av mig och vissa tycker nog att jag är töntig men då får ni faktiskt tycka det!
Plus att det är värt väldigt mycket pengar ..

Så nu tänker jag be till min underbara Gud att det kommer tbx tll mig och om det är ngn fin vän som kanske har sett det hör gärna av er till mig direkt !
Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar