torsdag 8 januari 2009

Torsdag

Jaha då hade skolan börjat igen..
Roligt att träffa allt folk iaf endel:P Det tog 1 timme sen fick jag höra vad .... hade sagt om mig!!
(Du kan inte säga att vi inte har ställt upp för dig.. för de har iaf jag gjort jävligt länge men de räcker ju tydligen inte så då kan jag lika bra sluta... Och att du har pratat skit om mig och maja till henne är så sjukt jävla dåligt! Vi har aldrig tyckt om henne och vi kommer aldrig göra men hon är ju så mycket bättre än oss, eller hur gumman?! Du behöver inte ens försöka vara trevlig jag vet hur falsk du är så jag klarar mig..)

Helt galet att "dramat" rdan har börjat..
Vi har även fått två nya killar i 9an. Inte för jag riktigt har lärt känna dom men Buster verkar sjkt rolig:P Haha!


Imorgon är det Jenny Linnéa och Maja som gäller:) iaf en stund:) vi ska kanske dansa lite eftersom de va så länge sen!
Sen på lördag blir det kanske visby för våran del:D Aja v får se måste prata med min mor o far:)


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar