måndag 12 januari 2009

Måndag

Ja då va även måndagen avklarad:)
Har varit i skolan och min älskling fyller ju år idag:) Grattis Filip!! Senare på kvällen så drog jag o dansa lite på kustparken:) Så har väl min dag sett ut antar jag:P haha!!


Helgen:
I lördags så åkte jag med en tidig buss till Jenny:) Min sockerkaka gick på vid lärbro för att åka med till bjers..
Jag Linnéa Jenny Lisa och Malin skulle in till visby på kvällen så vi fixade väl oss i 3-4 timmar:D 4 st på två speglar lycka till!! Malin hade sina egna speglar eftersom hon gick ut till sitt rum.. men vi klarade de iaf:P haha!
Sen åkte vi bussen åt lite sen va de party!!
Kvällen va som den va vi ska inte nämna några namn lr ngt..:P
De är inge viktigt att veta;) haha!
Sov hos Jenny på natten o sen va de hem som va mitt mål på söndagen:)
Rolig helg måste jag säga:P


Men måste nog sova nu..
Godnatt<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar