torsdag 1 januari 2009

Nyår

Igår va det nyår då:) trodde inte att det skulle bli så kul, men de va de verkligen:P haha!
Åt mat me familjen(som va underbar) och sen åkte jag in till visby med 20.55 bussen:) träffade jenny linnea o lisa på bussen, men dom skulle hem till jenny så jag va on my own, eller bussen va invaderad av lärbro folk:P hahahahha!!
sen va man inne i stan Maja va packad o jg nykter till en början iaf.. hahha
va nere vid hamnen på 12 slaget o träffa folk som jag inte har träffat på as länge riktigt roligt faktiskt! sen va felix borta ett tag så maja fick damp som vanligt;) han fick några bitchklaps o sen va de väl bra:P hah men allt löste sig. vi va hemma hos felix. va massa folk därvad jag minns...
lite jobbigt va de att de va 2 speciellt 1 person som jag verkligen inte ville träffa men så va de iaf. Gjorde faktiskt inga misstag igår jag va en riktigt fin flicka;)
Pappa kom o hämtade mig vid 2 så han skrattade nog mest över att jag inte va nykter hahahahha! va lite pinsamt men de va riktigt roligt.
Hade en rolig kväll och den va verkligen värd allt:D
decka i min egen säng helt underbart. mådde ine helt bra idag men jag klarar mig!
Fick ju sova till 15.00 fett nice iaf:)
Jo jag glömde en sak jag ringde Nathalie på kvällen o önskade henne ett gott nytt år!!:D

men ska väl sätta på en film o sova nu.
Godnatt alla och gott nytt år:D



Pussssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar