tisdag 20 januari 2009

Efter en rolig helg:)

I helgen va jag uppe hos Nathalie i E-tuna:)
Va riktigt roligt att träffa syster igen måste jag säga saknar henne massor..
Som sagt vi gjorde inget speciellt va me alex o såg på film, lina sov hos oss också en natt:P haha!!
men mer än så orkar jag inte berätta;):P haha..
Åkte hem på söndagen.. självklart va de massor av olika lag på båten sjukt jobbigt ville bara hem o sova..

Idag har jag varit i stan med Maja Jenny och Tove:) va hade de rätt roligt måste jag säga:P Haha! Jag och Maja solade även innan vi åkte hem o de behövdes kan jag lovaXD Vi får göra det efter helgen lr om det blir på fredag vi får se helt enkelt:)
Sen när vi skulle med bussen träffa vi lisa..( trevligt trevligt)
Sen kom man hem o åt lite mat sen va de vofflans tur att gå ut...
Och äntligen sittar jag ner o tar det lugnt bara slappar:D hur underbart som helst verkligen!


Men nu måste jag gå.

Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar