fredag 23 januari 2009

Fredag

Jaha då va det fredag och själv kan man inte göra ngt alls:(
Vet inte vad som händer med mina ben? men ngt är fel..
Gör så sjukt ont så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Har panik hela tiden!
Vill bara att de ska försvinna o doktorn är ju helt störd!! Han kan ju ingenting verkligen, både jag o mamma fick skrattanfall efteråt pga att han va så dålig..
Kan typ inte gå någonting de gör för ont så jag ska bara sitta still..
Jag får PANIK!! jag har massa att göra o jag kan inget göra.
De är tävling snart så jag måste träna, jag har 2 danslektioner att planera o göra dans till. och jag orkar inte bara sitta hemma hela tiden.. Och hur ska jag hinna göra allt de när jag inte kan gå?! Plus att jag vet inte när de blir bra heller så vad ska jag göra?!
Är gråtfärdig hela tiden och jag orkar inte me sånt!!
Vill bara att det ska försvinna NUU!
Måste gå nu orkar inte sitta här längre..


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar