söndag 4 januari 2009

Igår såg man på hockey:D först Brynäs sen JVM:) Helt otrolig bra dag måste jag säga.
Sverige till final:D:D:D:D Kunde knappt andas tredje perioden trodde hela familjen skulle få hjärtattack!!! sjukt roligt. precis som de ska vara!

sen va man ute o lekte i snön med vofflan:P Den hunden älskar verkligen snö!!!
Maja blev faktiskt ganska snöig hon me:P haha.
Trodde aldrig snön skulle komma men nu kom den..
Vill ut o rida idag men fick tyvärr inte tag på fia men jag får ta det på tisdag ist med sara:)
Måste börja träna nu inför danstävlingen som kommer.. Man måste ju ligga på topp:)
jag antar att jag får pallra mig upp till eskilstuna och träna med Sofia:) göra om lite i vårat par kanske.. vi får se hur det blir..
Kankse drar o tränar ikväll på kustparken om jag orkar.


men ska väl ut me vofflish snart!:D


Pussss

1 kommentar:

  1. Sjukt spännande va det:D
    Men nu är Sverige i final mot Canada och de måste man ju bara se:)
    Den är i natt kl.01.30 och då sitter vi bänkade framför TVn för att se Sverige ta JVM GULD;) Hoppas vi i alla fall.
    Markström är ju våran bästa målvakt så.......:)

    SvaraRadera