tisdag 27 januari 2009

Saknaden

Då va det tisdag o har fortfarande lika ont..
Va i skolan ett litet tag idag o läste inför nat. i svenska.
Träffa alla igen och nu fattar jag verkligen hur mycket jag har saknat er<3
det var väldigt jobbigt att lämna er igen faktiskt.. va nära på att börja gråta när jag kom hem.
Det beror antagligen på att jag har så ont men jag saknar er massor ska ni veta.
Ni betyder verkligen allt för mig och ni vet vilka ni är<33
Får se om man träffar lisa o maja ikväll hoppas verkligen de saknar er brudar! Med er får man alltid ett gott skratt:D

Har tagit prover idag som jag får reda på på måndag, hoppas de blir bättre tills dess!
Det händer så mycket den här veckan o den som kommer..
På torsdag fyller min lilla jenny år:D sen på fredag ska jag antingen åka me båten upp till e-tuna lr så ska jag fira jenny.. och på lördag ska jag va i e-tuna.. och åker hem på söndag. och på måndag börjar dansen:P o sen på tisdag är de nat. i svenska plus hockey på kvällen!
Det händer för mycket nu helt enkelt!!
Oj jag glömde en sak på fredag har jag matte prov:(



Pusssss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar