torsdag 14 mars 2013

Slutet på veckan!

Är full fart hela tiden i stort sätt så har liksom inte haft tid att sätta mig ner och blogga ngt speciellt. Kommer med bättre uppdatering om allt när jag kommer hem till Gotland! Vilket jag gör i morgon faktiskt. Åker i morgonkväll med båten är tanken, så lämnar väl stan runt fyra tiden :)
Idag har jag och Mila haft en heldag tsm :) sovit, myst, vart på stan, gått powerwalk och sen bara skrattat och haft mysigt! Hon ligger just nu bredvid mig i sängen och är sådär söt som bara hon kan vara! Kommer kännas tomt att va utan alla här i en vecka men det ska säkert gå bra, Sara är ju på ön nu också så tiden lär gå fort! Åker till etuna på torsdag igen för att jobba fredag-lördag sen hem igen för lite lov med nästan alla hemma på ön! :)
Vill även nämna att jag tycker Brynäs gjorde ett super jobb som tog igen mot slutet och verkligen kämpade! I believe in you guys! Sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar