söndag 24 mars 2013

Dags att åka igen..

Känns som det är massor som jag inte har bloggar om dom senaste dagarna men finns det ingen tid för att skriva lite så går det inte att göra så mycket åt det! Även om jag har legat helt energilös med migrän och ont i kroppen idag så gick tävlingen bra och vill tacka alla som var med och jobbade bl.a.! Lika roligt som vanligt, tur är väl det. Hur skulle man annars orka med allt(?) kärlek till Eskilstuna Dansstudio ❤ tävling igen den 13 april men då är det bara street som gäller, känner på mig att det kommer bli en grym tävling redan nu!
I morgon åker jag hem till Gotland med familjen Nellmer/Funck, men innan det. Blir det förbi Sthlm och sjukgymnasten! Gud vad jag behöver det! Måste sova nu då jag har mycket som ska hinnas med i morgon innan jag lämnar etuna! Puss

Mysig bild från tävlingen när Mila matar mig mitt uppe i allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar