fredag 22 mars 2013

Lovely day

Då var man i Etuna igen ! 
Var ute med Idun förut i det soliga vädret, blåser rätt kallt men med lite sol på sig gjorde det inget. 
Nathalie kommer väl hem om en stund från dansskolan så ska se om jag hinner fixa hennes utväxt då lr om jag ska åka direkt till sofie och filip för att klippa han , får ju mysa lite med Mila då också så det ska bli kul :) Ikväll blir det jobb inför tävlingen som är i morgon, lite som måste fixas men det ska nog gå bra. 
Blir förhoppningsvis inte så sent ikväll då vi ska upp tidigt i morgon men det löser sig :) 
Idun skvätte ner mig totalt efter jag duschade av all smuts efter promenaden så måste fixa mig lite nu så man känner sig lite fräschare haha! Hoppas alla har en bra dag ute i det fina vädret! 
PUSS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar