fredag 15 mars 2013

Home - Gotland

Ligger just nu i min egen säng med min fina kisse bredvid mig! Va ett tag sen nu så känns faktiskt skönt även om jag åker snart igen men ska passa på att mysa lite extra nu när jag är här :)
Idag har jag vart på leklandet i etuna med Mila och Sofie, va super mysigt att se min lilla prinsessa springa omkring och busa. Sen blev det lite mys med nästa syster +. "familj". Nathalie och Alex va super gulliga och skjutsade mig till båten! Jätte tacksam över det !!!
Avslutade kvällen med en bra/romantisk film så nu tänkte jag sova sådär bra som man kan i sin egen säng ! :) puss och godnatt!!!


Fick förresten träffa bästa Sara när jag kom av båten hon skjutsade mig och pappa till sjöcentralen där pappas bil stod, vilken ängel hon är! Love you!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar