tisdag 19 mars 2013

Full fart hela dagen!

Känns otroligt bra att ligga i min säng efter den här dagen kan jag säga. 
Börjar med att jag ska ut till Fårö för att agera lite hemfrissa. Det var nya kunder vilket betyder att jag inte hade en aning om vart dom bodde, fick en förklaring men Fårö måste vara det sämsta stället med skyltar och hittar typ inte där överhuvudtaget men lyckades iaf komma fram till rätt väg men självklart har det blåst igen med snö så kör fast.... (för er som inte vet är det verkligen VINTER på Fårö, massa snö! helt sjukt!) får iaf loss bilen efter ett tag och kan ta mig till mina kunder. Allt gick super tills jag ska tbx hem. all snö jag hade skottat bort hade ju blåst dit igen så det var bara att hoppa ur bilen för att komma igenom snöhelvetet! Missade även färjan med sisådär 30 sekunder också så va inte på bästa humör kan jag säga.. Men efter lite mat med mamma åkte jag iaf in till stan för att mysa lite med bl.a. min bästa vän som åker tillbaka till Norge i morgon.. buuhuu! men lämnar ön själv på torsdag så hade inte kunnat träffa henne så mycket mer iaf. 
Saknar däremot att ha min ängel vid min sida hela tiden, men får se till att hälsa på henne snart.
 (Btw. Sara om du läser det här, jag önskar mig att du kommer när jag fyller 20!!!
 Bara så du vet hihi)
Photo: Då var dagens jobb avklarad! #stylebynellmer #Gotland #work #stylist #haircut #hairdresser #fashion #sweden #happy #girl !

1 kommentar:

  1. There is certainly a great deal to know about this topic.
    I love all of the points you've made.

    Also visit my page premature ejaculation quit smoking

    SvaraRadera