torsdag 7 mars 2013

Känns bra!

Igår tog jag med syrran till min sjukgymnast på "Stockholm Clinic Stay Active" som ligger på Lidingö då hon fått ont i ryggen, hon fick en snabb behandling efter mig innan vi fick skynda oss tillbaka till Etuna. Lär ta med henne nästa gång också så hon får en längre behandling för det behöver hon, så mycket som hon dansar i veckan är det inte konstigt om kroppen blir sliten. Men nog om det, igår dansade jag 3 h på raken och körde fullt ut alla lektioner, kändes på sista på Nathalies LA-jazz att kroppen började tappa energi men annars kändes kvällen bra :) så skönt att man kan dansa "bort" värken nu! Känner av lite träningsvärk måste jag erkänna men det känns bra faktiskt hehe!

Mila min lilla älskling är så mysig! Puss på dig hjärtat <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar