fredag 28 december 2012

Small bump

Som ni märkt har jag varit otrolig dålig på att blogga och det der jag om ursäkt för till mina läsare!
Eftersom det har varit jul har det varit fullt upp hela tiden, just därför bloggandet kommit lite i kläm.. Men vi hade en mysig julafton med alla hemma på lördagen och även på riktiga julafton även om det bara va jag, mamma, Nathalie, Alex och morfar. Blev spel och mys för oss så det var en helt okej jul trots att pappa inte va hemma..
Juldagen var det utgång med Maja och även litet dansjobb på scenen på Hamnplan. Det gick bra och jag hade roligt så det va huvudsaken. Tappade dock rösten under kvällen mer och mer och i onsdags hade jag ingen röst alls kvar men nu börjar den komma tbx igen så det är skönt. Ni förstår inte hur frustrerande det är att inte kunna prata huu.. 
Min bästa vän Sara har äntilgen kommit hem, hon skulle överraska mig men då jag nästan aldrig är hemma var hon tvungen att säga det några dagar innan så jag va kvar på ön. Och jag är såååå glad att ha henne hemma!!!! Har myst med henne både igår och idag och det finns ingen som kan ge så mycket energi som hon.
Nu ska jag försöka sova, har vart en tuff dag ändå..
Sov gott !
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar