onsdag 5 december 2012

Helt sjukt!

Klarade mig in till stan och hem utan att åka av vägen, känns rätt bra! haha! Isgata ute!!!! Fyfan, blev nästan lite nervös där ett tag när bilen inte ville som jag ville men det gck bra.
Men ska egentligen inte klaga då det är galet snökaos i sthlm och e-tuna, hoppas bara på att det kan lugna ner sig så även båtarna går på fredag så jag kan komma upp och jobba i sthlm på lördag.
Känns lite osäkert just nu faktiskt..
Tappade förresten bilnyckeln i skogen när jag va ute med vofflan.. upptäckte det typ efter 500 m att jag inte kände bilnyckeln i fickan så det var bara att gå tillbaka och typ kolla om jag tappat den i snön. Hittade INGET fick en aning panik och gick till bilen för att kolla om jag typ glömt låsa och att nyckeln satt i men såklart var den låst och ingen nyckel... Det var bara att vända igen och kolla extra noga där jag gått. Tog ett tag men tillslut hittade jag den, den syntes knappt för snön hade lagt sig över men den lyckan när jag hade nyckeln igen går inte att beskriva haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar