måndag 10 december 2012

Hope

Kommer bara mer och mer snö och hoppas bara på att jag kommer ut med bilen i morgon..
ser inte så ljust ut just nu nämligen! Har saker att göra i stan som inte kan vänta så känner mig lite smått nervös över att komma ut.. Var knappt så jag kom upp till huset när jag kom hem idag och det va rätt många timmar sen, men får hoppas på det bästa och att pappa kan använda snöslungan om inte annat! Så skönt att ha han hemma hehe och inte bara för sådana saker utan överhuvudtaget. Själv har jag hållt mig på ön i över 2 veckor nu tror jag så det känns lite skumt men åker snart igen så då känns det nog lite mer som vanligt skulle jag tro :) Ska bli skönt att träffa resten av familjen och mina vänner i några dagar nu innan jul och allt.
Lyckades köpa lite julklappar idag också när jag va i stan så det går framåt iaf haha.
Blir säkert fler i morgon om jag hinner förbi stan en stund :)
Sov gott!
Tired girl in bed!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar