fredag 21 december 2012

Lååång dag....

Stress stress stress!
Men nu är det mesta klart tror jag (hoppas jag) iaf.
Vi firar nämligen lilla julafton i morgon som jag nog nämnt förut eftersom pappa ska va borta och jobba hela jul och nyår. Känns jätte tråkigt men vi ska göra morgondagen precis som det vore riktiga julafton! Kommer däremot inte öppna alla paket i morgon så vi iaf har ngn kvar att öppna på måndag. Eftersom hela familjen lyckades bli sjuk sådär veckan innan, blev det lite panik med julklappar och allt annat fix som skulle hinnas med men hela familjen är frisk förutom stackars Filip nu och alla är tillsammans. Granen är fixad och alla julklappar är inslagna, tror jag.... hm.. kan ha glömt en sak, men får fixa det lite snabbt i morgon ist för nu är jag helt död efter allt och kommer nog vakna av en lite ängel har jag en känsla av och väldigt tidigt!
Sov gott
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar