lördag 29 december 2012

02.14

Upptäckte precis hur fruktansvärt äckligt mjukmat är till katterna... Hittar äckliga bitar i och jag vet inte vad, inge mer ica-kattmat igen till mina katter kan jag säga fyfan!
Och övertrött som jag är fnittrar jag för allt just nu så ena syrran är nog lite trött på mig hehe men det får hon ta ! Sara va snäll och följde med till stan ikväll en liten snabbis då jag skulle hämta och lämna några saker. Var riktigt gulligt av henne men fyfan för den lilla mörka och hala vägen ut till hennes pappa mitt ute i ingenstans.. men men finns inte mycket att göra åt saken, kom iaf hem hel som tur är :) Känner på mig att jag kommer ha en söt lite Mila krypandes på mig med sitt leende i morgonbitti så borde nog sova nu.
Sov gott!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar