tisdag 11 december 2012

Jag älskar er!

 

Tack pappa för att du alltid finns där för mig, vad det än handlar om!
Uppskattar det verkligen ska du veta.
Han stod ute i flera timmar på förmiddagen och kämpade för att få bort snön så jag kunde få ut bilen, men det är inte bara de utan han hjälper mig varje kväll med att stretcha, vilket är väldigt viktigt för mig. Är nere i spagat efter varje gång och höftböjarna blir mycket rörligare och har inte lika ont efter. Är inte lika vig på båda benen men inte långt ifrån så det känns skönt. Han gör så fruktansvärt mycket för mig men om jag ska skriva ner allt kommer det aldrig ta slut så nöjer mig nog med det här iaf nu. Men det är inte bara min pappa som alltid finns där för mig utan även min underbara mamma! Hon känner mig utan och innan så behöver inte säga så mycket för hon förstår ändå, sen hjälper hon mig att massera och smörja in mig med en speciell muskelavslappnadesalva nästan varje kväll, ja när jag är hemma dvs. Och när det gäller mamma går det inte att beskriva hur mycket hon gör lr betyder för det finns inte ord för de heller, precis som med pappa.
Är så stolt över min mamma att hon orkar med det liv hon nu lever och med alla sjukdomar hon nu lider av, det är inte rättvist att Du mamma ska behöva gå igenom det här.. Jag önskar jag kunde ta över allt så du kan få må bra för en gångs skull. Lider med dig älskade mamma! Du är värd så mycket mer och du ska va så stolt över dig själv att du kämpar emot allt varje dag.
Jag älskar er båda, är stolt och tacksam att vara eran dotter!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar