torsdag 30 augusti 2012

Barnmisshandel

Nu har det gått överstyr på riktigt!
Ni aktivister som uttalar er och säger att det är lika hemskt och smärtsamt att stå bredvid och se ett barn bli överkört som att se när skogen huggs ner har ju verkligen tappat allt. Jag blir chockad över att en människa kan ha sådan fruktansvärda värderingar och jag hoppas verkligen att de personer som tycker det här inte har barn! Om det skulle vara så hoppas jag att barnen hamnar i andra trygga hem med en lugn och säker omgivning, inte i en familj där olika växter är lika betydelsefulla som deras eget barn.
Jag fick en klump i magen direkt när jag läste det här och det är inte nog med det utan nu blir barn i skolan mobbade och utfrysta till och med mordhotade pga. att någon i deras familj jobbar på Nordkalk. Förstår inte ni aktivister att det ni håller på med när det gäller mordhot osv försvidare till era barn och omgivning.
Är det verkligen så ni vill att era barn ska växa upp?! Ni lär era barn att det är okej att mobba och mordhota folk för att de har olika åsikter.. Vart tog respekten vägen som man borde lära barnen?!
Ni borde skämmas och jag hoppas ni snart inser vad ni gör med samhället..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar