söndag 5 augusti 2012

Milas dopdag!



Igår var det min systerdotters dopdag och det var super mysigt men även en stressig dag. 
Började med att jag försov mig så jag var inte på "Time" fören halv 8 där jag skulle fixa Åsa,Nilla och Evas hår inför deras brors bröllop som var klockan 13.00. 
11.00 var Milas dop så fick skynda mig hem när jag var klar med deras hår för att göra en liten uppsättning på Sofie, skulle även fxa mammas och Nathalies hår men det blev fint ändå. Själv hann jag inte med mycket på mig själv, var bara in i duschen, föna håret och en snabb sminkning innan det var dags att dra sig till kyrkan. Men det gjorde inget för det var faktiskt Mila som var huvudpersonen :) Hon var så otroligt vacker och snäll under hela dagen och allt man kände var kärlek. 
Var bara med på dopfikat en stund eftersom jag var tvungen att börja jobba vid 14.00 till stängning. Så trött som jag var har jag inte vart på länge men det gick bra. 
Efter jobbet var det hem för att äta grillat och fira Alex eftersom hela dagen hade handlat om Mila var det dags att fira hans födelsedag, så typiskt att det skulle vara på samma dag men hoppas inte han blev allt för besviken.. Tog även en powernap med Mila efter maten innan jag drog mig in till stan för att mysa med nästa sötnos. Somnade nästan direkt men det var mysigt att ha han bredvid mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar