lördag 18 augusti 2012

Min Mamma!


Idag(19 aug) fyller min älskade mamma år.
Och jag önskar att hon kunde få en underbar dag för det är hon verkligen värd, hon är en person som kämpar så fruktansvärt med sin smärta och inget finns det att göra. Att med den vetskapen kunna ge så mycket kärlek och energi till andra, bland annat mig visar bara hur underbar den här kvinnan är.
Min mamma!
Att vara din dotter mamma är en stolthet från min sida och jag älskar dig så otroligt mycket. Jag önskar jag kunde göra något för att få bort din smärta och jag lider med dig varje minut, varje sekund. Det finns de som inte har sin mamma vid sin sida och helt ärligt vet jag inte om jag hade klarat allt som händer utan hennedig. Oj vad jag älskar dig mamma, det går inte att beskriva!
Grattis på födelsedagen mamma du är guld värd<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar