söndag 2 september 2012

Good Time

Känner mig en aning duktig efter jag städat hela bilen, köket och lite här och var! Bilen tog jävligt lång tid men nu är den fin så det är huvudsaken :) Kände att jag skulle göra det som tacken till mamma och pappa för att jag får låna bilen så mycket! Älskar er <3>
Igår var jag ute med Maja och Sara, blev faktiskt en bra kväll! Skulle tro att det var pga att det var just vi, alla va en aning otagg innan vi gick ut men det sluta ju bra iaf :) Blev inte så mycket dricka igår eftersom jag skulle köra tidigt idag så det va skönt att slippa vakna upp och va bakis!
Fick även träffa en person som betyder otroligt mycket för mig ikväll vilket gjorde min kväll <3>
Såg även en sjukt snygg kille, jobbigt snygg var han .. Suck!
Just nu ser jag och M på "Marley and Me" vilket kommer sluta i tårar som vanligt sen blir det nog "SYTYCD" innan det är dags att sova. Min bästa fyller ju år i morgon så det blir till att gå upp tidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar