måndag 6 augusti 2012

Time to say goodnight

I morse var jag uppe super tidigt och shit vad dagen blir lång haha, 
lite för lång när man inte har ngt att göra.. hade planerat att ligga ute i solen men icke sa nicke.. Men var så slut i hela kroppen så sov middag i några timmar innan det var dags att vakna till liv igen och åka och handla mat. 
Om klockan inte var så mycket och jag inte va så trött hade jag åkt in och sovit med sötnosen men får bli en annan dag ist. Stannar hemma och myser med mamsen ist och tar hand om henne. Stackarn mår så fruktansvärt dåligt.. kan knappt gå och ont överallt så jag vet inte vad jag ska göra för att få henne att må bättre :( Jag börjar även få migrän så ska väl lägga mig i sängen snart och hoppas på att den försvinner till i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar