tisdag 28 augusti 2012

28 aug

Dagen började med att jag tog bilen till spåret med vofflan för att gå en långpromenad, blev en liten joggingtur på sammagång så det kändes skönt. Kom hem gjorde min shake/frukost(Herbalife) och även en kort stretching. Efter det la jag mig i soffan för att ta det lite lugnt innan jag skulle sätta igång städningen, hade även satt på kaffet men lyckades somna rätt ordentligt så efter någon timme väckte mamma mig, lr hon försökte iaf. Pallra mig upp iaf för att dricka mitt kaffe och sen blev det fart på mig igen! :)
3 maskiner tvätt lyckades jag med och ett städat rum + plus en snabbstädning i resten av huset. Känns super skönt att ha det gjort, sen ska man bara tahand om alla kläder och få in det i garderoben på ngt sätt..
Men det får jag klura ut i morgon innan jobbet!
Dags att få sin skönhetssömn nu.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar