söndag 27 november 2011

(You really make me smile)

Dålig uppdatering I know men så blir det när det finns massa annat som tar upp ens tid :)
Och jag klagar inte på det utan det har vart toppen den här helgen!
Va ju som sagt Street SM igår här i E-tuna och shit vad grymt det var, bästa bästa bästa !!
Va en grym invigning och vilken känsla det var, så ni som missade det .... Ni missa ngt stort! ;)

Det var en lång dag, va där från 09.00 till 22.30 .. och då var jag upptagen hela tiden och hade inte en lugn stund hehe, men det var kul med lite jobb!
Och hade ju koll på allt typ så det va lugnt, lite stressigt bara och mina fötter fick lida ngt extremt i mina klackar under hela dagen/kvällen men nu idag är det bättre. Fortfarande ömma men sånt man får ta I guess ;)

Båten var ju som sagt inställd idag pga av stormen så blir ju ingen skola för min del i morgon!
Lite svårt att ta sig dit när man är på andra sidan havet , hehe.
Men båtarna skulle gå i morgon så det hoppas jag verkligen att dom gör nu också!
Skulle åkt med 11.05 men bokade om nu ikväll till 21.05 ist, känns så dumt att åka hem så tidigt när jag missar skolan hur jag än gör, så då stannar jag hellre kvar hos systrarna en dag extra :)

Ska däremot upp tidigt imorgon och va hundvakt för lilla Idun eftersom Nathalie ska undervisa på dagen och så alex slipper ta med henne till jobbet. Kommmer bli hur mys som helst :)
Hjälpte även N lite med att koriografera inför klasserna så det va kul !
Nej om man skulle sova kanske..

Sov gott alla fina !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar