fredag 11 november 2011

You make me smile !

Eftersom mitt inlägg försvann förut idag blev jag så irriterad att jag inte orkade skriva om det, men tänkte ge det en chans nu iaf och hoppas på att det vill sig den här gången !!
Den här dagen har väl varit sisådär, sista dagen på salongen och va så otroligt arg att det bara koka ett tag på dagen. Men efter ett snack med syrran så va det ganska lugnt, du lugna ner mig bra du Nathalie <3
Åkte iaf hem snabbt som tusan för att jag skulle åka iväg till öregrund och träffa finaste människorna men det blev ju inte av .. allt blev så krångligt och dyrt för så lite tid så blev kvar här i Gävle ändå ja.
Blev mycket stress idag, klippa Janne när jag kom hem efter praktiken, in i duschen för att sen bli hämtad för att äta middag hos T&K :)

Har en liten känsla av att jag fått i mig gluten ikväll och det märktes kan jag lova...
Ligger i sängen nu och är super trött och ryggen skriker som bara den.. suckelisuck!
Blev en "tidig" fredagskväll för min del ikväll medans brudarna är ute och härjar på stan och visar vad dom går för, precis så det ska va med andra ord !
Får väl höra allt smaskigt sen när J kommer hem skulle jag tro ;) hehe!

Nu blev det mycket i det här inlägget men blir så när man inte haft tid att blogga oftare, men som sagt !
GodNatt på er och hoppas ni haft en grym dag/kväll!




Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar