onsdag 16 november 2011

Just you

Mamma hämtade mig tidigare i skolan idag, vilket behövdes.
Sen blev det skaldjurssallad till middag, super gott verkligen och nyttigt om inte annat :)
Man mår så mycket bättre av att äta nyttigt, iaf jag för tillfället !
Efter maten gick vi ut med vofflan på spåret, det är så skönt att röra sig lite efter man ätit eller det är alltid skönt haha! Ska börja träna nu och va nyttig för att komma i form igen, känner att det är dags nu :)

Nu sitter jag bara i soffan och väntar på att hockeyn ska börja.
Brynäs möter skellefteå borta så det kan bli lite svårt men jag tror på grabbarna :)
Efter matchen åker jag nog in till stan till min fina S och har lite mys om jag inte åker in i morgon ist, ska ta och ringa henne om det och höra hur vi ska göra . :)

Vi skulle visst inte åka till sthlm fören nästa vecka så blir hemma från sjukgymnasten den här veckan, har ju redan varit det en gång den här veckan men aa jag får väl klara mig även fast ryggen krånglar så mycket!

Lär uppdatera senare så puss så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar