måndag 14 november 2011

Thanks !!!!

Saknar redan Gävle ! 
Var iaf super mysigt i Eskilstuna hos systrarna igår och idag har jag bara vart hos sjukgymnasten och sen fick jag en ny vinterjacka av mamma och pappa!
Super gulligt verkligen är så tacksam så :) Men nu är vi påväg hem till ön och det känns förjävligt rent ut sagt ..
Fyfan vilken skit ö det är och har inte saknat den för fem öre under tiden jag vart borta. 
Och Gävle har verkligen vart bäst !
Träffat massa fina personer som jag lär sakna, speciellt Josefine som jag bott hos hela tiden . Kärlek till dig gömman <3 
Sjukaste var att jag träffade Lovisa och Malin i Kista efter att jag fått min fina  jacka. Haha! Va ju lite otippat när man lärt känna dom i Gävle hehe! 
Nej men om man skulle va lite trevlig mot föräldrarna nu ! Puss sålänge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar