måndag 21 november 2011

Tangled

Är så otroligt trött på allt just nu.
Det va så jävla skönt när jag va i Gävle, nya människor och nytt ställe.
Va inte en dag jag inte hade roligt och skrattade, allt kändes så bra och jag ville inte hem.
Känns hur skönt som helst att jag lämnar ön på torsdag med klassen och blir sedan kvar hela helgen i E-town. Det är ju SM på lördag så ska bli kul att kolla, hade gärna vart med om jag kunnat men men får se om jag kanske kan va med nästa år lr om det är försent för min del i tävlingsvärlden.

Jag längtar verkligen till studenten när man bara kan dra och slippa träffa vissa personer och verkligen bara göra det man vill och slippa alla krav som finns på en.
Kunna välja vem man vill ha i sitt liv och inte behöva va med personerna pga "måsten" .
Det är så mycket nu och jag vet inte..

Jag vill ha min pappa hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar