onsdag 16 november 2011

Bästabästabästa

Stannade hemma ikväll ist och sover i stan imorgon och har myskväll med Sara :)
Blev så sent och har ingen ork till att ta med alla saker jag måste ha till imorgon då vi har kunder hela dagen.
Ska nog träffa Rebecca också en stund och plugga, lär bli väldigt mycket snack eftersom jag har vart borta i 3 veckor. Man har ju missat endel här hemma men det är helt okej för min del, inte så svårt att komma in i allt och få reda på "onödiga" saker när man går i en tjejklass ;)
haha nej men Gotland är ju Gotland som sagt!
 love u girls <3

Det blev en vinst till Brynäs förresten med 1-3, vilket var grymt eftersom dom inte vunnit där på typ 4 år lr vad det nu var. hehe!
Men nu ska jag mysa ner mig ordentligt i sängen med min misse och sen sova!
Klockan ringer ju sådär om 4 1/2 h, super kuuul!
Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar